Szkoła Podstawowa nr 2 im. kpt. W. Wysockiego w Bielsku Podlaskim

17-100 Bielsk Podlaski, ul. Wysockiego 6

tel. 85 730 24 08

Statystyki

  • Odwiedziło nas: 778718
  • Do końca roku: 235 dni
  • Do wakacji: 42 dni

Kartka z kalendarza

Kalendarium

Piątek, 2024-05-10

Imieniny: Antoniny, Izydory

Konkurs fotograficzny dla uczniów i rodziców

Z okazji obchodów 100-LETNIEJ ROCZNICY ODZYSKANIA PRZEZ POLSKĘ NIEPODLEGŁOŚCI ogłaszamy konkurs.  

Zatrzymane w kadrze

”Piękno naszej małej Ojczyzny”

– konkurs fotograficzny dla rodziców i uczniów 

Czas na chwilę refleksji… Ukażmy na zdjęciu jak ważne są dla nas wartości takie jak wolność  i niepodległość, o które nie musimy dziś walczy tak jak przed laty nasi przodkowie. Każdego dnia możemy cieszyć się nimi nie zdając sobie sprawy z tego, że bez nich nie byłoby Polski, nie byłoby Polaków, nie byłoby Bielszczan…. 

Regulamin konkursu

  1. Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa nr 2 im. kpt. Władysława Wysockiego w Bielsku Podlaskim

  2. Celem konkursu jest popularyzacja i upowszechnianie wiedzy o historii związanej z odzyskaniem przez nasz kraj niepodległości, podkreśleniu znaczenia tego zdarzenia dla współczesnej Polski oraz naszego regionu, a także rozwijanie umiejętności twórczych.

  3. Konkurs skierowany jest do uczniów SP2 oraz ich rodziców (opiekunów prawnych). Każdy może zgłosić do konkursu tylko jedno zdjęcie.

  4. Zadanie konkursowe polega na wykonaniu zdjęcia przedstawiającego „Piękno naszej małej Ojczyzny” w kontekście 100-letniej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości.

  5. Przewiduje się 3 kategorie konkursowe, w których będą rozpatrywane zdjęcia:

    Kategoria I: rodzice,

    Kategoria II: uczniowie klas I-III,

    Kategoria III: uczniowie klas IV-VIII.

  6. Wymagania:  zdjęcie należy dostarczyć do szkoły wywołane w formacie minimum 10x15 wraz z jego kopią cyfrową (na płycie CD) do wychowawcy klasowego lub do sekretariatu szkoły w kopercie z dopiskiem „KONKURS FOTOGRAFICZNY”. Na odwrocie zdjęcia należy umieścić imię i nazwisko autora oraz klasę(dotyczy uczniów). Do fotografii należy dołączyć także oświadczenie, którego treść znajduje się na stronie internetowej szkoły lub pobrać je z sekretariatu. Zdjęcie w formie cyfrowej można przesłać też na adres mailowy aktywnatablicasp2@gmail.com.

  7. Termin składania prac – 30 wrzesień2018 roku.

  8. Prace konkursowe oceni komisja powołana przez Dyrektora Szkoły.

  9. Autorzy prac zwycięskich zostaną nagrodzeni.

  10. Zwieńczeniem konkursu będzie wystawa zdjęć zorganizowana w listopadzie.

  11. Postanowienia  dodatkowe:

  • organizator nie zwraca uczestnikom prac oraz żadnych kosztów związanych z  uczestnictwem  w  konkursie,

  • organizator  konkursu  zastrzega sobie prawo do wykorzystania prac (także tych nienagrodzonych)w publikacjach i/lub działaniach  promocyjnych  organizatora,

  • odpowiedzialność za  naruszenie praw innych osób do pracy nadesłanej na konkurs bierze na siebie uczestnik konkursu

  1. Zgłoszenie  jest  równoznaczne  z  zaakceptowaniem  przez  uczestnika  warunków Konkursu określonych w niniejszym regulaminie. Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady Konkursu.

Pliki do pobrania